Głosowanie na Złotą Stronę Miesiąca


Kochani!
Wybrałam się na krótkie wakacje, dlatego z lekkim opóźnieniem i lakonicznie daję Wam znać, że można już głosować na Zielono w głowie w konkursie na Złotą Stronę Miesiąca Tygodnika Wprost. 

Do końca miesiąca można wysłać smsa o treści WWWM3 na numer 7155. Koszt ostateczny to 1,22 zł. 


Jeśli uważacie, że zielony blog zasługuje i macie ochotę, to wspomóżcie głosami:) 
Dziś wieczór będę już w domu - w planach mam zarekomendowanie Wam kolejnej świetnej książki. Tak więc - do zobaczenia wieczorem:)




15 komentarzy:

  1. Głosowałam na nas obie, żeby było sprawiedliwie:) Powodzenia!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz wątpliwości?
    Oczywiście,że zasługuje!!! Już wysłany SMS:))),pozdrawiam majowym wieczorem-Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W sumie dla mnie już Złota Strona Tygodnia była zaskoczeniem i wielką radością, więc nie śmiem marzyć o podium, ale z drugiej strony mam nadzieję, że może się uda:)

      Usuń
  3. Pani Aniu,właśnie oddałam swój głos na Pani blog.ŻYCZĘ POWODZENIA.Pozdrawiam
    Halina G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Tak bardzo cieszy docenienie tego, co robię - nie tylko przez dziennikarzy Wprost, ale przede wszystkim przez Was, moich czytelników.
      Miłego wieczoru!

      Usuń
  4. SMS wysłany,"trzymam kciuki" wcześniej obiecane:)-pozdro-Jar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że nikt z Was mnie nie zawiedzie. Jesteście wspaniali i dziękuję, że jesteście ze mną!

      Usuń
  5. Miłe wyróżnienie Aniu, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój SMS już "w eterze". Pozostaje tylko trzymać kciuki.
    Wiele już ranków, wieczorów... spędziłam wtapiając się w Twoje Aniu opowieści.
    Szczerze podziwiam Twoją wenę twórczą.
    Tętniącą radosnym rozkwitem majową zielenią dzisiejszego Świątecznego dnia pozdrawiam Cię "Aniu z zielonego bloga" :-)
    Zosia Ł.

    OdpowiedzUsuń
  7. No,to i mnie tutaj nie zabraknie;oczywiście SMS został wysłany!Dobrze,że jeszcze mi się udało,bo komórka nagle..."padła":-(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu,zagłosowałam,SMS..."poszedł";dostałam potwierdzenie!
    Jestem całym sercem z Tobą-Zoja

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam wszystkim! Jest cały miesiąc na głosowanie, więc może trochę smsów się uzbiera. Mam świetną konkurencję, więc przegrana nie będzie niczym tragicznym, niemniej jednak jestem dumna i szczęśliwa, że mam w Was takie wsparcie i tak wierne grono czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,hej!!Zagłosowałam,wysłałam SMS:),teraz tylko oczekiwanie...
    Dobrej nocy,majowych snów od Halszki*

    OdpowiedzUsuń