And the book goes to..., czyli rozstrzygnięcie konkursu

Słowo się rzekło, mamy ostatni dzień stycznia, uważam więc konkurs za rozstrzygnięty! ;)

Kochani, dziękuję! Pisaliście mi o swoich ulubionych książkach, o powieściach, które uznaliście za warte polecenia. Dzięki Wam poznałam moc tytułów, o których nie miałam pojęcia - większość z nich idealnie trafia w mój czytelniczy gust. Wygląda na to, że niemałe grono zaglądających na mojego bloga zna mnie już całkiem nieźle. :)

Niemniej jednak ani tytuły, ani styl, w jakim do mnie pisaliście, ani tym bardziej stopień mojego entuzjazmu po przeczytaniu o kolejnej książce, którą MUSZĘ poznać, nie miały znaczenia przy losowaniu nagród. Ważne było tylko to, że po prostu zgłosiliście się i skrobnęliście maila na zadany temat. Nie jestem w stanie zilustrować Wam zabawy, jaką zorganizowałam dla Bąbla, który, w pełni świadomy powagi chwili, pięć razy grzebał w zwiniętych w kulki karteluszkach, żeby do każdej książki przypisać jedną osobę.

Ręką mojego synka wylosowani zostali:

"Polskie królowe" - Anna Kowal-Gąska;
"Wiedeńska gra" - Aneta Wiciak;
"Żona enkawudzisty" - frydzia;
"Magda. Pożegnanie z pokoleniem" - Patrycja Filipowicz;
"Tajemnice prowincji" - izabela81.

Naprawdę bardzo chciałabym, aby każdy mógł wygrać książkę. Jesteście cudowni, piszecie przemiłe maile i świetnie wiecie, o jakiej książce mi napisać, żebym zaczęła się po bibliotekach za nią rozbijać. :) Obiecuję, że już niedługo postaram się zrobić kolejny konkurs.


12 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęsliwców!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ogromnie się cieszę! Gratulacje dla pozostałych zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdrocha..zapomniałam zgłosić się:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla nagrodzonych przez Autorkę Konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Gratulacje dla pozostałych wylosowanych i pozdrowienia dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje dla Wszystkich Zwycięzców Konkursu :-)!Miłej lektury wybranych pozycji:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się podoba Twój blog!... to tak nie na temat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pochwały są zawsze w temacie! :) :) :) :) Dzięki wielkie, ogromnie się cieszę, bo mam motywację do tego, by się starać jeszcze bardziej!

      Usuń